Ga in gesprek met culturele collega's over de Culturele Doelgroepen: Welke doelgroep bereik jij al veel en hoe doe je dat precies? Welke doelgroep wil je graag (meer) bereiken en heeft de ander daar ervaring mee of tips?
Ieder jaar ontvangen Rotterdamse culturele organisaties inzicht in hun publieksbereik met het Culturele Doelgroepenmodel. Op maandag 23 september organiseren wij een ochtend om inzichten, kennis en ervaringen met elkaar te delen aan de hand van de jaarlijkse publieksanalyses. Het streven naar cultuuraanbod voor zoveel mogelijk Rotterdammers vraagt om een gezamenlijke aanpak waarin iedere organisatie zijn eigen rol heeft. Samenwerken op het gebied van publieksbereik, leren van elkaar en inspiratie opdoen, is waar deze speeddatesessie om draait.
Tijdens de speeddates van ongeveer 5 minuten ga je kort één-op-één in gesprek met een andere culturele organisatie over jullie publieksbereik, ervaring en/of wensen, ambities en aanpak met betrekking tot bepaalde doelgroepen op basis van het Culturele Doelgroepenmodel.
Microlab, Aert van Nesstraat 45, 3012 CA, Rotterdam.
Voor wie:
Aanmelden: