Hoe ziet werken met het Culturele Doelgroepenmodel eruit in de praktijk? Onder meer de Doelen, het Maritiem Museum en Theater Zoetermeer hebben het model effectief toegepast.
de Doelen
Het Culturele Doelgroepenmodel in de praktijk
Vincent Sturenboom, Manager Marketing & Development bij de Doelen, vertelt hoe zij de Doelen meer jongeren en nieuwe doelgroepen heeft bereikt met behulp van het Culturele Doelgroepenmodel.


Rotterdams Philharmonisch Orkest
Het Culturele Doelgroepenmodel in de praktijk
Hiemke van den Boer, hoofd Marketing & Sales van RPHO schakelde hulp in om de Culturele Doelgroepen nog beter te leren kennen.
Stadstheater Zoetermeer
Het Culturele Doelgroepenmodel in de praktijk
Data-gedreven werken en bezoekers beter leren kennen. Karin Beukers, marketeer bij het Stadstheater Zoetermeer, zag al snel kansen om de marketing van het theater te moderniseren met behulp van het Culturele Doelgroepenmodel.


Maritiem Museum
Het Culturele Doelgroepenmodel in de praktijk
Het vergroten van publieksbereik door gebruik te maken van het Culturele Doelgroepenmodel en het belang van een gedeelde taal en beeld binnen jouw organisatie. Layla Salamoun, Hoofd Marketing, Communicatie & Development bij het Maritiem Museum vertelt je er alles over.
Baroeg Open Air

Festival Baroeg Open Air had in september 2019 zijn eerste betaalde editie. Waarom besloot directeur Leon van Rijnsbergen om entreegeld te vragen? Hoe reageerden de bezoekers? En werd Baroeg Open Air 2019 een succes? Leon van Rijnsbergen: ‘De sfeer was als vanouds.’


Mariniers Museum

Het Mariniers Museum gebruikte het Culturele Doelgroepenmodel om inzicht te krijgen tot haar publiek en zo campagnes beter in te zetten.
Meer weten? Neem contact met ons op!
