;

Werksessie: Van inzicht in de Culturele Doelgroepen naar doelgroepstrategie

29 november 2023

09.30 - 12:30 (uur)
Spring naar hoofdinhoud

Publieksverbreding: het staat bij veel organisaties hoog op de agenda. Maar hoe pak je het aan? In deze werksessie belicht Pim Halkes van Frisse Duik hoe je van doelgroepinzicht naar doelgroepstrategie gaat. Vanuit het Culturele Doelgroepenmodel neemt hij je mee in de te zetten stappen. Je ontdekt welke rol je positionering, je proposities en je eigen organisatie spelen en hoe je collega’s meekrijgt in de verandering. Een werksessie met voorbeelden uit de praktijk en een aantal korte oefeningen voor je eigen organisatie. Pim Halkes heeft als consultant veel ervaring met doelgroepstrategie en propositieontwikkeling en was eerder marketingmanager bij het Rotterdams Philharmonisch Orkest.

Schrijf je snel in via deze link want er is maar plaats voor een beperkt aantal deelnemers.

De sessie zal plaatsvinden in Rotterdam. De exacte locatie wordt later bekend gemaakt.