;

Nieuw in het Culturele Doelgroepenmodel: Drempels, motieven & informatiebehoefte

Nieuwe bevindingen landelijk onderzoek Drempels, motieven en informatiebehoeften rondom cultuurbezoek
NSJ 2023 Sfeer 21 Andreas Terlaak (1)
Spring naar hoofdinhoud

Wat zijn drempels, motieven en informatiebehoeften rondom cultuurbezoek?

 

Ons Culturele Doelgroepenmodel blijft zich voortdurend ontwikkelen. We breiden onze kennis uit door zowel eigen onderzoek als inzichten en van externe bronnen te integreren.

Recent hebben we een landelijk onderzoek uitgevoerd naar de drempels, motieven en informatiebehoefte rondom cultuurbezoek. Hiermee willen we antwoord geven op vragen als: 'Waarom kiezen mensen voor kunst en cultuur en waarom niet?' en 'Hoe willen verschillende doelgroepen op de hoogte worden gehouden van culturele activiteiten?' Ontdek de resultaten in onze nieuwe digitale brochures van het Culturele Doelgroepenmodel:

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Nederland

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Rotterdam

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Amsterdam

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Den Haag

 

Lees hier de Brochure het Culturele Doelgroepenmodel Utrecht

 

Kijk voor meer landelijke informatie over het Culturele Doelgroepenmodel op cultureledoelgroepenmodel.nl