;

De klantreis in vogelvlucht: van ontwerp tot onderzoek

03 oktober 2024

10.00 - 11.00 (online)
Spring naar hoofdinhoud

Als je werkt met het Culturele Doelgroepenmodel is het verstandig je te focussen op een aantal doelgroepen. Nadat je deze keuze hebt gemaakt, is het interessant om per Culturele Doelgroep te kijken wat je allemaal al weet over deze groep kijkend naar jouw organisatie: hoe gedraagt die doelgroep zich bij jou. Hoe verloopt bijvoorbeeld de reis van je bezoeker van oriëntatie, tot aankoop en na het bezoek (customer journey)? Het is interessant om dit per Culturele Doelgroep in kaart te brengen want dit zou nog wel eens erg kunnen verschillen. Hoe je dit kan doen, lichten we graag toe in deze sessie.

 

Kim van den Brink, founder van Ask your Audience, neemt je op donderdag 3 oktober om 10 uur mee in wat een klantreis / costumer journey is, hoe je hier zicht op krijgt, hoe je dit kunt ontwerpen en onderzoeken om verder te komen. Uiteraard is er achteraf ruimte voor het stellen van vragen en om uiterlijk 11 uur ronden we af.

Je kunt jezelf via deze link aanmelden om erbij te zijn.