;

In de praktijk

Het Culturele Doelgroepenmodel© biedt culturele organisaties waardevol inzicht en praktische handvatten voor het succesvol bereiken van hun publieksdoelen. Bekijk hier praktijkvoorbeelden hoe het model effectief toegepast wordt bij de Doelen, het Maritiem Museum en Theater Zoetermeer.
Het Culturele Doelgroepenmodel Kindrijke Cultuurvreters
Spring naar hoofdinhoud

Hoe ziet werken met het Culturele Doelgroepenmodel eruit in de praktijk? Onder meer de Doelen, het Maritiem Museum en Theater Zoetermeer hebben het model effectief toegepast.

de Doelen

Het Culturele Doelgroepenmodel in de praktijk

Vincent Sturenboom, Manager Marketing & Development bij de Doelen, vertelt hoe zij de Doelen meer jongeren en nieuwe doelgroepen heeft bereikt met behulp van het Culturele Doelgroepenmodel. 

Maritiem Museum

Het Culturele Doelgroepenmodel in de praktijk

Het vergroten van publieksbereik door gebruik te maken van het Culturele Doelgroepenmodel en het belang van een gedeelde taal en beeld binnen jouw organisatie. Layla Salamoun, Hoofd Marketing, Communicatie & Development bij het Maritiem Museum vertelt je er alles over.  

Stadstheater Zoetermeer

Het Culturele Doelgroepenmodel in de praktijk

Data-gedreven werken en bezoekers beter leren kennen. Karin Beukers, marketeer bij het Stadstheater Zoetermeer, zag al snel kansen om de marketing van het theater te moderniseren met behulp van het Culturele Doelgroepenmodel.